Asiakaspalvelu OP Uusimaa

Tervetuloa rakentamaan finanssialan parasta asiakaspalvelua OP Uusimaahan

Asiakaspalvelu OP Uusimaassa on paljon enemmän kuin pelkkä asiakaskontakti – se on vaikuttavaa vuorovaikutusta, ratkaisukeskeistä tekemistä ja jatkuvaa kehittymistä. Meillä asiakaspalvelu on keskeinen osa pankin strategiaa ja johtamista, ja sen merkitys kasvaa jatkuvasti. Meillä tehdään töitä suurella sydämellä ja yhdessä. Asiakaspalvelu OP Uusimaassa on yhteisö, jossa jokainen kohdataan yksilönä – niin asiakas kuin työkaverikin. Panostamme hyvinvointiin, osaamiseen ja siihen, että jokainen voi onnistua työssään. 

Mitä me teemme? 

Asiakaspalvelun liiketoiminta-alueella työskentelee moniosaavia tiimejä, jotka vastaavat henkilö- ja yritysasiakkaidemme päivittäisasioinnista, rahoituksesta ja varallisuudenhoidosta puhelimitse, chatissa ja verkkoviestein. Asiakaspalvelussa ratkaisemme myös vaativampia selvittelytehtäviä sekä hoidamme talousrikollisuuden torjuntaa. Tavoitteenamme on ratkaista asiakkaan asia mahdollisimman laadukkaasti, asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti.  

Asiakaspalvelun toimintaa tukee myös asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämiseen keskittyvä asiantuntijatiimi, joka tarjoaa tukea muun muassa raportointiin, analytiikkaan, henkilöstön voimavarasuunnitteluun ja palvelutilanteen johtamiseen. Tiimi kehittää prosesseja lean-menetelmin ja toimii pankin sisällä muiden liiketoimintojen kumppanina niin arjen tilanteissa kuin tulevaisuuden suunnittelussa – varmistaen näin pankin kilpailukyvyn ja sisäisen tuottavuuden kehittymisen. 

Miksi meille töihin? 

  • Moniosaajuus tuo mahdollisuuksia: Tiimeissämme työskentelee monipuolisia finanssialan asiantuntijoita ja työtehtävät vaihtelevat. Meillä voit laajentaa osaamistasi kiinnostuksesi ja liiketoiminnan tarpeiden mukaan – ja oppia myös työkavereilta, joiden osaaminen täydentää omaasi. 
  • Urapolkuja ja kehittymistä: Asiakaspalvelu tarjoaa monipuolisia tehtäviä ja mahdollisuuden kasvaa asiantuntijana. Tuemme jatkuvaa oppimista ja kehittymistä arjen työn, erilaisten valmennusten ja koulutusten sekä valmentavan johtamisen avulla.  
  • Merkityksellistä työtä: Asiakaspalvelumme on ratkaisevassa roolissa asiakaskokemuksen, työn tuottavuuden ja pankin kilpailukyvyn kehittämisessä.  
  • Hyvä työyhteisö ja joustava arki: Työntekijämme nostavat esiin vahvuutenamme erityisesti oman lähityöyhteisön merkityksen – meillä työkaverit ja tiimit ovat arjen voimavara. Lisäksi etätyömahdollisuudet ja joustavat työajat tukevat työn ja vapaa-ajan tasapainoa. Moni kokee työnsä mielekkääksi ja sopivan haastavaksi – ja se näkyy myös tyytyväisyydessä omaan työhön ja tiimin toimintaan. 

 

Haluatko mukaan tekemään merkityksellistä työtä ja kehittämään tulevaisuuden asiakaspalvelua? Tervetuloa rakentamaan finanssialan parasta asiakaskokemusta OP Uusimaahan! 

Liity OP Uusimaan ammattilaisten joukkoon!

Katso alta avoimet tehtävämme ja lähetä meille hakemuksesi.